W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel.
Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach wyczynowych oraz silnikach seryjnych. Znakomity do silników z- oraz bez- turbosprężarek.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 10W60 został stworzony do ochrony dużych silników wyczynowych pracujących w ekstremalnych warunkach, np. wyścigi długodystansowe, rajdy, zarówno w silnikach atmosferycznych i turbodoładowanych.
CHARAKTERYSTYKA:
Pasuje do silników wolnossących i turbodoładowanych o pojemności powyżej dwóch litrów.
Temperatura pracy do 125 C, maksymalnie (chwilowo) do 150 C.
Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF, oraz ACEA A3/B4
Zapewnia maksymalną ochronę silnika zarówno w surowych warunkach, jak i w bardzo wysokich temperaturach.
SAE 10W60
Ciężar właściwy przy 15 C:…0,865
Lepkość kinematyczna przy 100 C…22,7 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C…159,6 cSt
Indeks lepkości…171
Temperatura krzepnięcia…-42 C
Temperatura zapłonu…240 C
Lepkość na zimno przy -25 C…7,000 cP
Wskaźnik HTHS mPa. S 5,55
TBN mg KOH/g 9,47