W pełni syntetyczny wysokiej jakości olej silnikowy spełniający najwyższe wymagania silników pracujących w bardzo ciężkich warunkach.
STOSOWANIE:
Do zastosowania w obecnie produkowanych i starszych samochodach benzynowych i Diesel, których producent wymaga stosowania takiego właśnie oleju, zwłaszcza w samochodach o bardzo dobrych osiągach. Pasuje do silników turbodoładowanych.
KORZYŚCI:
Zapewnia pełną ochronę nawet ekstremalnych warunkach pracy, również przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju. Oszczędza zużycie paliwa. Zapewnia łatwy rozruch i szybkie rozprowadzenie się oleju nawet w bardzo niskiej temperaturze. Właściwości tego oleju syntetycznego zapewniają niższe zużycie paliwa i utrzymywanie silnika w czystości.
CHARAKTERYSTYKA:
ACEA: A3 / B3, A3 / B4
API: SL, CF
Mercedes-Benz: 229.1, 229.5
VW: 502 00, 505 00
BMW: Longlife-01
Porsche: A40
Renault: RN0710
SAE klasa lepkości:…5W40
Ciężar właściwy przy 150C…0,857
Lepkość kinematyczna przy 1000C…12,79 cSt
Lepkość kinematyczna przy 400C… 77,7 cSt
Indeks lepkości…165
Temperatura krzepnięcia.. <-300C
Temperatura zapłonu…>2000C
Lepkość na zimno…6,600 cP
TBN (mg KOH/g) …10