Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów.
STOSOWANIE:
Do użytku w dwusprzęgłowych skrzyniach biegów, z mokrym sprzęgłem, DSG oraz DCT.
KORZYŚCI:
-
dwusprzęgłowe skrzynie biegów zapewniają niższe zużycie paliwa, ale wymagają zastosowania specjalistycznego oleju
-
znakomita odporność na utlenianie oraz zmianę parametrów w trakcie użytkowania, co powoduje, że jest idealny przy długich interwałach
-
wyższa ochrona mechaniczna, oraz mniejsza zdolność do tworzenia zanieczyszczeń wydłużają żywotność skrzyni
CHARAKTERYSTYKA:
Spełnia lub przewyższa następujące wymagania:
-
VW Group TL 052 182, VW TL 052 529
-
Porsche Oil No. 999.917.080.00
-
BMW (Getrag) 83 22 2 148 578, 83 22 2 148 579, 83 22 0 440 214, 83 22 2 147 477
-
MB 236.21 (001 989 85 03)
-
Peugeot/Citroen 9734.S2
-
Ford (Getrag) M2C936-A
-
Mitsubishi MZ320065 Dia-Queen SSTF-1
-
Volvo 1161838
-
mokre sprzęgła wymagające płynów o specyfikacji FFL2, FFL3, FFL5
Ciężar właściwy przy 15 C…0,856
Lepkość kinematyczna przy 100 C…7,4 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C…36,8 cSt
Indeks lepkości…172
Temperatura krzepnięcia…-51 C
Temperatura zapłonu…198 C
Lepkość wg Brookfield przy -40 C…15,000 cP