
Najwyższej jakości mineralny olej silnikowy do samochodów zabytkowych. Zawiera wysokiej jakości olej bazowy rafinowany rozpuszczalnikami, najnowsze dodatki zwiększające jego parametry oraz odporne na ścinanie dodatki zwiększające lepkość oleju.
STOSOWANIE:
Do zastosowania w silnikach samochodów wyprodukowanych przed rokiem 1980, zarówno benzynowych, jak i Diesel, które zostały przystosowane do olejów multigrade.
KORZYŚCI:
• lepkość odpowiednia dla pojazdów z epoki, oraz zestaw najnowszych dodatków uszlachetniających
powodują, że olej ten jest idealny do większości pojazdów wyprodukowanych w okresie od lat
powojennych, aż do wczesnych lat 80-tych.
• znakomite rozwiązanie dla silników, w których występuje problem ze zwiększonym zużyciem oleju
• duża zawartość ZDDP (cynk)
CHARAKTERYSTYKA:
API SJ/CF
SAE klasa lepkości: 20w50
Ciężar właściwy przy 15 C: 0,883
Lepkość kinematyczna przy 100 C: 18,5 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C: 156,8 cSt
Indeks lepkości 133
Temperatura krzepnięcia: < -15 C
Temperatura zapłonu: >200 C|
Lepkość w niskiej temp.: <9500 cP