
Nowy produkt w gamie CRX LS NT plasujący się pomiędzy olejami CRX LS 75w90 a LS 75w140 NT. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukuję tarcie i minimalizują straty mocy. Dodatkowa ochrona podczas ekstremalnych obciążeń w skrzyni biegów .
STOSOWANIE:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów poddawanych dużym obciążeniom (np. rajdy, wyścigi – duża moc i moment obrotowy). Znakomity do skrzyń biegów ze szperami typu płytkowego, zarówno zsynchronizowanych, jak i kłowych, sekwencyjnych. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, KAPS Transmissions, Samsonas.
KORZYŚCI:
- olej zawierający modyfikatory tarcia, który jednocześnie minimalizuje straty mocy
- zapewnia łatwiejsze wbijanie biegów w skrzyniach kłowych, redukuje hałas
- wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
- znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termalna
- bardzo niski współczynnik tarcia (NT) oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni
- bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego
- znakomita ochrona płytek w szperach
- znakomity do skrzyni biegów kłowych i sekwencyjnych w samochodach rajdowych
CHARAKTERYSTYKA:
Spełnia lub przewyższa normy:
API MT-1, API GL5, API GL4, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-05D (limited slip), ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B,
ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B
SAE 75W110
Gęstość przy 15 C: 0,866
Lepkość kinematyczna przy 100 C: 20 cSt
Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 150,000 mPas