
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy zawierający modyfikatory tarcia dla szper typu płytkowego. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukuję tarcie i minimalizują straty mocy. Dodatkowa ochrona podczas ekstremalnych obciążeń w skrzyni biegów .
STOSOWANIE:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów poddawanych dużym obciążeniom (np. wyścigi długodystansowe, duża moc i moment obrotowy). Znakomity do skrzyń biegów ze szperami typu płytkowego, zarówno zsynchronizowanych, jak i kłowych. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions,KAPS Transmissions, Samsonas Transmissions.
KORZYŚCI:
- Olej zawierający modyfikatory tarcia, który jednocześnie minimalizuje straty mocy
- Zapewnia łatwiejsze wbijanie biegów w skrzyniach kłowych, redukuje hałas
- Wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
- Znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termalna
- Bardzo niski współczynnik tarcia (NT) oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni
- Bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego
- Znakomita ochrona płytek w szperach
- Znakomity do skrzyni biegów kłowych i sekwencyjnych w samochodach rajdowych (np. WRC)
CHARAKTERYSTYKA:
Spełnia lub przewyższa normy:
API MT-1, API GL5, API GL4, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-05D (limited slip), ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B,
Aprobata KAPS Transmissions.
Stosowany w samochodzie Ford Fiesta RS WRC oraz Ford Fiesta S2000 Martina Prokopa.
SAE 75W140
Gęstość przy 15 C: 0,874
Lepkość kinematyczna przy 100 C: >24 cSt
Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 149,000 mPas