olej przekładniowy do kłowych skrzyń oraz szper CRX LS 75w140 NT

olej przekładniowy do kłowych skrzyń oraz szper CRX LS 75w140 NT
Szczegóły: 

W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy zawierający modyfikatory tarcia dla szper typu płytkowego. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukuję tarcie i minimalizują straty mocy. Dodatkowa ochrona podczas ekstremalnych obciążeń w skrzyni biegów .

STOSOWANIE:

Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów poddawanych dużym obciążeniom (np. wyścigi długodystansowe, duża moc i moment obrotowy). Znakomity do skrzyń biegów ze szperami typu płytkowego, zarówno zsynchronizowanych, jak i kłowych. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions,KAPS TransmissionsSamsonas Transmissions.

KORZYŚCI:

  • Olej zawierający modyfikatory tarcia, który jednocześnie minimalizuje straty mocy
  • Zapewnia łatwiejsze wbijanie biegów w skrzyniach kłowych, redukuje hałas
  • Wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
  • Znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termalna
  • Bardzo niski współczynnik tarcia (NT) oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni
  • Bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego
  • Znakomita ochrona płytek w szperach
  • Znakomity do skrzyni biegów kłowych i sekwencyjnych w samochodach rajdowych (np. WRC)

CHARAKTERYSTYKA:

Spełnia lub przewyższa normy:

API MT-1, API GL5, API GL4, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-05D (limited slip), ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B,

Aprobata KAPS Transmissions.

Stosowany w samochodzie Ford Fiesta RS WRC oraz Ford Fiesta S2000 Martina Prokopa.

SAE 75W140

Gęstość przy 15 C: 0,874

Lepkość kinematyczna przy 100 C: >24 cSt

Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 149,000 mPas

Dostępne pojemności: 
1L oraz 5L