
Nowy produkt w gamie CRX NT plasując się pomiędzy olejami CRX 75w90 a 75w140 NT. W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukuję tarcie i minimalizują straty mocy. Dodatkowa ochrona podczas ekstremalnych obciążeń w skrzyni biegów.
STOSOWANIE:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów: skrzyniach manualnych, zsynchronizowanych, kłowych, sekwencyjnych, skrzyniach reduktorowych, dyferencjałach hipoidalnych bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.
Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.
Uwaga: nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do przekładni i dyferencjałów ze szperami typu płytkowego stosować olej CRX LS 75w110 NT.
KORZYŚCI:
- wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
- bardzo szybkie rozprowadzanie się oleju w skrzyni
- znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termalna
- bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni
- bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego
- redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy
CHARAKTERYSTYKA:
Spełnia lub przewyższa normy:
API MT-1, API GL5, API GL4, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-05D, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-
16F, ZF TE-ML-17B,
SAE 75W110
Gęstość przy 15 C: 0,866
Lepkość kinematyczna przy 100 C: 20 cSt
Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 150,000 mPas