olej przekładniowy syntetyczny CRX 75w140 NT

olej przekładniowy syntetyczny CRX 75w140 NT
Szczegóły: 

W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy heavy duty do zastosowań ekstremalnych. W pełni syntetyczna baza oraz odporne na ścinanie modyfikatory lepkości. Zawiera cząstki nano, które w znaczny sposób redukuję tarcie i minimalizują straty mocy, zawiera dodatki EP.

STOSOWANIE:

Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów poddawanych dużym obciążeniom (np. wyścigi długodystansowe, duża moc i moment obrotowy): skrzyniach manualnych, zsynchronizowanych, kłowych, sekwencyjnych, skrzyniach reduktorowych, dyferencjałach hipoidalnych bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.

Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.

Uwaga: Nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do szper płytkowych i skrzyni kłowych używaj CRX LS 75w140 NT.

KORZYŚCI:

  • Dobre właściwości nawet przy zimnym oleju
  • Znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termalna
  • Bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie redukują temperaturę pracy skrzyni
  • Bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego
  • Sprawdzony w najmocniejszych samochodach rajdowych

CHARAKTERYSTYKA:

Spełnia lub przewyższa normy:

API MT-1, API GL5, API GL4, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-02B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B
SAE 75W140

Gęstość przy 15 C: 0,874

Lepkość kinematyczna przy 100 C: >24 cSt

Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 149000 mPas

Dostępne pojemności: 
1L oraz 5L