
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukuję tarcie i minimalizują straty mocy.
STOSOWANIE:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów: skrzyniach manualnych, zsynchronizowanych, kłowych, sekwencyjnych, skrzyniach reduktorowych, dyferencjałach hipoidalnych bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.
Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.
Uwaga: Nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do szper płytkowych używaj CRX LS 75w90 NT.
KORZYŚCI:
- Wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
- Bardzo szybkie rozprowadzanie się oleju w skrzyni
- Znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termalna
- Bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni
- Bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego
- Redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy
CHARAKTERYSTYKA:
Spełnia lub przewyższa normy:
API MT-1, API GL5, API GL4, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-02B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B, ZF TE-ML-19C, ZF TE-ML-21B
SAE 75W90
Gęstość przy 15 C: 0,897
Lepkość kinematyczna przy 100 C: 17,3 cSt
Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 88000 mPas