W pełni syntetyczny olej przekładniowy zapewniający maksymalną ochronę oraz minimalne zużycie paliwa.
STOSOWANIE:
Idealny do użytku wszędzie tam, gdzie wymagany i zalecany (OEM) jest syntetyczny olej przekładniowy 75w80, np.: BMW, Mercedes – Benz, Chrysler, Fiat, Nissan, grupa PSA, Renault, grupa VAG, Opel/Vauxhall, Alfa Romeo, Mini, Dodge, Ford i Volvo. Przeznaczony do skrzyń biegów i dyferencjałów wymagających oleju najwyższej jakości.
KORZYŚCI:
niski współczynnik tarcia oraz małe opory skutkują lepszymi osiągami i niższym zużyciem paliwa
ułatwia zmianę biegów odporny na działanie wysokich temperatur oraz pracę pod dużym obciążeniem
wysoki poziom ochrony mechanicznej pozwala na wydłużenie interwału wymiany
CHARAKTERYSTYKA:
API GL-4, GL-5
SAE klasa lepkości:…75w80
Ciężar właściwy przy 15 C…0,857
Lepkość kinematyczna przy 100 C…8,7 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C…46,0cSt
Indeks lepkości…171
Temperatura krzepnięcia…<-40 C
Temperatura zapłonu…>200 C