Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników benzynowych i Diesel używanych w bardzo ciężkich warunkach.
STOSOWANIE:
Do użytku w silnikach benzynowych i Diesel, także tych spełniających normy czystości spalin Euro IV i V, wyposażonych, lub nie w filtry cząstek stałych. Do użytku w najnowszych, oraz nieco starszych modelach, które wymagają oleju o takiej lepkości, zwłaszcza w silnikach o wysokich osiągach.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika, w niskich, jak i bardzo wysokich temperaturach. Odpowiednia lepkość i grubość filmu olejowego jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. Formulacja MID SAPS powoduje, iż olej można stosować w samochodach wyposażonych w filtry DPF. W pełni syntetyczna formulacja w połączeniu z wysoką lepkością zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem, oraz pomaga zredukować zjawisko „brania oleju”.
CHARAKTERYSTYKA:
ACEA C3
API SN/CF
MB 229.51, VW 505.00, spełnia wymagania Porsche, original Ford Cosworth viscosity requirement.
SAE klasa lepkości: 5W50
Ciężar właściwy przy 15 C 0,849
Lepkość kinematyczna przy 100 C 18,6 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C 112,5 cSt
Indeks lepkości 186
Temperatura krzepnięcia -48 C
Temperatura zapłonu >200 C
Lepkość niskotemperaturowa przy -30 C 6,600 cP max
TBN mg KOH/g…7,23