Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy MID SAPS do samochodów benzynowych i Diesel.
STOSOWANIE:
Do użytku w silnikach benzynowych i Diesel spełniających normy emisji spalin Euro IV/V, z oraz bez filtrów
cząstek stałych (DPF). Szczególnie polecany do samochodów ze zmiennymi okresami pomiędzy przeglądami,
które potrzebują olejów zwiększających wydajność paliwa.
Może być także stosowany tam, gdzie wymagana jest norma ACEA C2 (poza korzyściami w postaci niższego
zużycia paliwa) oraz VW 504.00/507.00.
KORZYŚCI:
Wysoka jakość tego oleju oznacza zminimalizowane zużycie paliwa oraz maksymalną ochronę silnika.
Odpowiednia lepkość i gęstość tego oleju jest zapewniona nawet w najbardziej surowych warunkach. Olej
klasy MID SAPS jest kompatybilny z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin (np. DPF).
CHARAKTERYSTYKA:
ACEA: C3
API: SN, CF
Mercedes-Benz: 229.51
BMW: Longlife-04
GM: dexos 2
VW: 502 00, 505 01
PSA: B71 2290
Spełnia także wymagania:
Porsche C30 oraz VW 504.00/507.00
Fiat, Alfa Romeo, Chevrolet, Honda, Hyundai, Kia, Lexus, Toyota, Nissan.
SAE klasa lepkości:…5W30
Ciężar właściwy przy 150C…0,853
Lepkość kinematyczna przy 100 C…11,7 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C… 66,78 St
Indeks lepkości…172
Temperatura krzepnięcia.. <-30 C
Temperatura zapłonu…>200 C
Lepkość na zimno…6,600 cP
TBN (mg KOH/g) …7,44