
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel.
Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika, zwłaszcza podczas kwalifikacji, lub innych krótkich wyścigów, w silnikach, które zostały przystosowane do oleju takiego typu.
Przeznaczony do użytku w sporcie oraz podczas track days.
Znakomicie sprawdza się w samochodach seryjnych wymagających oleju 0w20 o takich parametrach.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 0W20 zapewnia optymalny balans pomiędzy hydrodynamicznym i granicznym smarowaniem a stratami mocy spowodowanymi pracą pompy oleju, w celu zwiększenia mocy maksymalnej.
CHARAKTERYSTYKA
Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF, oraz ACEA A1/B1
Temperatura pracy do 125 C, chwilowo nawet do 150 C.
Idealny do nowoczesnych, wysokoobrotowych silników.
SAE 0W20
Ciężar właściwy przy 15 C:…0,854
Lepkość kinematyczna przy 100 C…8,3 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C…47,3 cSt
Indeks lepkości…151
Temperatura krzepnięcia… -42 C
Temperatura zapłonu…228 C
Lepkość na zimno przy -30 C…6,200cP
Wskaźnik HTHS mPa. S 2,61
TBN mg KOH/g 10,51