
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel.
Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do silników z- jak i bez- turbosprężarek.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefin (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej zapewnia:
Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny.
Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony.
Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu.
Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie.
Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju.
CFS 10w50 został specjalnie stworzony do większych niż 2 litry pojemności silników z- jak i bez- turbosprężarek.
CHARAKTERYSTYKA:
Temperatura pracy do 125 C, maksymalnie (chwilowo) do 150 C.
SAE 10W50
Gęstość przy 15 C…0,863
Lepkość kinematyczna przy 100 C…18,8 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C…125 cSt
Indeks lepkości…169
Temperatura krzepnięcia…-42 C
Temperatura zapłonu…240 C
Lepkość na zimno przy -25 C…7,000 cP
Wskaźnik HTHS mPa. S 4,90
TBN mg KOH/g 9,47