
W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do nowoczesnych silników wyczynowych, które wymagają oleju redukującego tarcie i zwiększającego moc. Sformułowany do użytku w kwalifikacjach lub wyścigach na krótkim dystansie, gdzie można wykorzystać przewagę, jaką daje zastosowanie oleju o obniżonych oporach.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do wysokoobrotowych silników używanych w wyścigach, wyścigach górskich, sprintach.
Stworzony z myślą o silnikach wyczynowych. Może być jednak używany w silnikach samochodów seryjnych, których producenci rekomendują olej 0w20.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny, estrowy olej wyczynowy z dodatkiem cząstek nano zapewnia:
Znaczną redukcję tarcia
Wydłużoną żywotność silnika
Niższą temperaturę pracy silnika
Większą moc i moment obrotowy
Większą niezawodność
Poprawę efektywności energetycznej
Znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się
CHARAKTERYSTYKA:
Temperatura pracy do 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy do 150 C
Idealny do stosowania jako olej do kwalifikacji.
Przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A1/B1
Lepkość SAE 0w20
Gęstość przy 15C 0,855
Lepkość kinematyczna w 100C 8,1 cSt
Lepkość kinematyczna w 40C 43,3 cSt
Indeks lepkości 163
Temperatura krzepnięcia -54 C
Temperatura zapłonu 217C
Lepkość na zimno przy -35C 6,200 cP Maximum
Wskaźnik HTHS mPa. S 2,67
TBN mg KOH/g 10,11