syntetyczny olej wyczynowy z nanotechnologią CFS 0w30 NT

syntetyczny olej wyczynowy z nanotechnologią CFS 0w30 NT
Szczegóły: 

W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do nowoczesnych silników wyczynowych, które wymagają oleju redukującego tarcie i zwiększającego moc. Sformułowany do użytku w kwalifikacjach lub wyścigach na krótkim dystansie, gdzie można wykorzystać przewagę, jaką daje zastosowanie oleju o obniżonych oporach. Może być także stosowany w motocyklach z mokrym sprzęgłem.

STOSOWANIE:

Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do wysokoobrotowych silników używanych w wyścigach, wyścigach górskich, sprintach.

Stworzony z myślą o silnikach wyczynowych. Może być jednak używany w silnikach samochodów seryjnych, których producenci rekomendują olej 0w30.

KORZYŚCI:

W pełni syntetyczny, estrowy olej wyczynowy z dodatkiem cząstek nano zapewnia:

Znaczną redukcję tarcia
Wydłużoną żywotność silnika
Niższą temperaturę pracy silnika
Większą moc i moment obrotowy
Większą niezawodność
Poprawę efektywności energetycznej
Znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.

 

CHARAKTERYSTYKA:

Maksymalna stała temperatura pracy: 125C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150C

Przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.

Lepkość SAE 0w30

Gęstość przy 15C 0,853

Lepkość kinematyczna w 100C 11,1 cSt

Lepkość kinematyczna w 40C 62,2 cSt

Indeks lepkości 173

Temperatura krzepnięcia -51C

Temperatura zapłonu 227 C

Lepkość na zimno przy -35C 6,200cP
Wskaźnik HTHS mPa. S 3,11

TBN mg KOH/g 10,11

 

Olej stosowany w samochodzie FORD FIESTA WRC załogi Prokop / Tomanek.

Olej stosowany w motocyklach KAWASAKI zespołu INTERMOTO.

Dostępne pojemności: 
1L oraz 5L