W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do nowoczesnych silników wyczynowych, które wymagają oleju redukującego tarcie i zwiększającego moc. Sformułowany do użytku w kwalifikacjach lub wyścigach na krótkim dystansie, gdzie można wykorzystać przewagę, jaką daje zastosowanie oleju o obniżonych oporach. Może być także stosowany w motocyklach z mokrym sprzęgłem.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do wysokoobrotowych silników używanych w wyścigach, wyścigach górskich, sprintach.
Stworzony z myślą o silnikach wyczynowych. Może być jednak używany w silnikach samochodów seryjnych, których producenci rekomendują olej 0w30.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny, estrowy olej wyczynowy z dodatkiem cząstek nano zapewnia:
Znaczną redukcję tarcia
Wydłużoną żywotność silnika
Niższą temperaturę pracy silnika
Większą moc i moment obrotowy
Większą niezawodność
Poprawę efektywności energetycznej
Znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.
CHARAKTERYSTYKA:
Maksymalna stała temperatura pracy: 125C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150C
Przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.
Lepkość SAE 0w30
Gęstość przy 15C 0,853
Lepkość kinematyczna w 100C 11,1 cSt
Lepkość kinematyczna w 40C 62,2 cSt
Indeks lepkości 173
Temperatura krzepnięcia -51C
Temperatura zapłonu 227 C
Lepkość na zimno przy -35C 6,200cP
Wskaźnik HTHS mPa. S 3,11
TBN mg KOH/g 10,11
Olej stosowany w samochodzie FORD FIESTA WRC załogi Prokop / Tomanek.
Olej stosowany w motocyklach KAWASAKI zespołu INTERMOTO.