
W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek. Dzięki zastosowaniu cząstek nano, w znacznym stopniu redukuje tarcie. Może być także stosowany w motocyklach z mokrym sprzęgłem.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Polecany do silników o pojemności od 2 litrów (z- lub bez- turbo).
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny, estrowy olej wyczynowy z dodatkiem cząstek nano zapewnia:
Znaczną redukcję tarcia
Wydłużoną żywotność silnika
Niższą temperaturę pracy silnika
Większą moc i moment obrotowy
Większą niezawodność
Poprawę efektywności energetycznej
Znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.
CHARAKTERYSTYKA:
Maksymalna stała temperatura pracy: 125C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150C
Przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.
Lepkość SAE 10w50
Gęstość przy 15C 0,868
Lepkość kinematyczna w 100C 19,8 cSt
Lepkość kinematyczna w 40C 131,5 cSt
Indeks lepkości 173
Temperatura krzepnięcia -42 C
Temperatura zapłonu 210 C
Lepkość na zimno przy -25C 7,000 cP
HTHS 4,87 mPa.s
TBN mg KOH/g 10,11