
W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do większych silników rajdowych i wyścigowych, z- jak i bez- turbosprężarek zwłaszcza tych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach. Dzięki zastosowaniu cząstek nano, w znacznym stopniu redukuje tarcie. Może być także stosowany w motocyklach z mokrym sprzęgłem.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Polecany do silników o pojemności od 2 litrów (z- lub bez- turbo).
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny, estrowy olej wyczynowy z dodatkiem cząstek nano zapewnia:
Znaczną redukcję tarcia
Wydłużoną żywotność silnika
Niższą temperaturę pracy silnika
Większą moc i moment obrotowy
Większą niezawodność
Poprawę efektywności energetycznej
Znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.
CHARAKTERYSTYKA:
Maksymalna stała temperatura pracy: 125 C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150 C
Przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4
Lepkość SAE 10w60
Gęstość przy 15 C 0,870
Lepkość kinematyczna w 100 C 24,4 cSt
Lepkość kinematyczna w 40 C 170,8 cSt
Indeks lepkości 175
Temperatura krzepnięcia -42 C
Temperatura zapłonu 226 C
Lepkość na zimno przy -25C 7000cP
HTHS 5,85 mPa.s
TBN mg KOH/g 10,11