
W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, używanych także w wyścigach górskich, itd. Idealny do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi (np. Ford Zetec). Dzięki zastosowaniu cząstek nano, w znacznym stopniu redukuje tarcie. Może być także stosowany w motocyklach z mokrym sprzęgłem.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Idealny do wysokoobrotowych silników używanych w wyścigach lub w większych silnikach podczas sprintów, wyścigów górskich, itp.
KORZYŚCI:
W pełni syntetyczny, estrowy olej wyczynowy z dodatkiem cząstek nano zapewnia:
Znaczną redukcję tarcia
Wydłużoną żywotność silnika
Niższą temperaturę pracy silnika
Większą moc i moment obrotowy
Większą niezawodność
Poprawę efektywności energetycznej
Znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.
CHARAKTERYSTYKA:
Maksymalna stała temperatura pracy: 125C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150C
Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 5w30.
Przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.
Lepkość SAE 5w40
Gęstość przy 15 C 0,860
Lepkość kinematyczna w 100 C 14,0 cSt
Lepkość kinematyczna w 40 C 81,7 cSt
Indeks lepkości 177
Temperatura krzepnięcia -48 C
Temperatura zapłonu 224 C
Lepkość na zimno przy -30 C 6,600cP
Wskaźnik HTHS mPa. S 3,97 mPa.s
TBN mg KOH/g 10,11